Monday, June 27, 2011

..genap setahun..


assalamualaikum..hai..
hmmmm..mcm x pecaya plk ari ni genap setahun aku jadi student uitm dihatiku...pejam celik pejam celik dah nk smpai petengahan sem pun...
umo pn makin hari makin meningkat dah nk msuk angka 20 an..cepat sngt masa berlalu..kalau ingt balik masa hari2 sebelum nk daftar masuk uitm 2 memang kelangkabut sikit..ye la smua sibling aku duduk jauh dengan borang yg bnyak x diisi lg, dengan x pegi bt x-ray lg....tido mlm2 pn x lena dok fikir aku dah isi abis lg, betul ka apa yg aku isi...semua soalan dlm 1 masa...dah la aku x penah bkak buku bank islam lg...2  pn haru jgk..yela duit yuran kena bayar mlalui bank...
masa aku jadi JB
malam sebelum p uitm memang x blh tido dok fikir sapa la nk kawan ngn aku..takut pn ada jgk ...first time kot.. bila dah lama2 kt uitm baru aku knal corak kehidupan sbgai student.. sem petama dah mula menonjolkn diri sbagai jawatakuasa blok..start dari sini aku mula rasa yakin yg aku blh bt..mcm2 dugaan & kenangan yg aku dpat sepanjang pegang jawatan JB under kolej...famous sebentar..hehe..kebanyakkan event yg uitm jalankan msti melibatkn JB &JPK..so dari situ aku &kwan2 blh handle skit2 n belajar dari yg senior..



ni la muka2 JB dulu..time ni kitorang kena jayakn hari sukan kolej

xcukup dngn jadi JB aku cuba nasib utk jadi majlis tertinggi kelab keusahawanan plk..alhamdulillah dpat la jgk wlaupun xda la sehebat yg ada jwatan tertinggi...start dari si2 aku n kwan2 yg lain diajar cara handle ssuatu aktviti..mcm explorase day..haha..part ni paling best..aku kena jaga check point..apa lagi acara  membuli la kn...aku  x kira dah dia senior ka junior ka semua aku pekena..(haha..jahat gila time 2)..nk tau knapa..aku kata klau nk klu kena menari dulu...diorang ckp ok je..sedangkn diorang x tau yg kami nk pekena diorang..dah la depan ATM ramai orang plk 2..aku apa lg idea jahat mai dah...ngeh3...pasang lagu dangdut kuat2..haaa..tenganga diorang.haha..tersipu2 malu...diorang ingt aku nk bkak lagu lain la 2 tngk2 dangdut mariii...
tengok la muka diorg ni..kesian2...tapi happening 

sem 2
lagi betambah2 aktif aku kt uitm..bnyk event yg aku masuk..start dari JB la aku jadi btambah2 aktif n bkeyakinan diri...aku mulagiat aktif dlm KRN..mula2 tertnya2 jgk best ke kelab ni...bila dah masuk aku dah jadi AJK utk kelab 2...start dari malu2 nk ckap ngn laki sekarang dah hilang sikit perasaan 2...kitorng mcm 1 family plk..memang rapat antra kitorg...bnyk aktiviti yg kami bt..antranya...

hari aspirasi KRN

kursus kepimpinan KRN

dr.danial zainal abidin with his wife... :)

pembantu najib tun abdul razak datang uitm

kem di baling kedah

kem kesatriaan negara di bendang man

kitorang kena jayakan event ni..time lawatan dato sahol ke uitm

malam mesra kolej

malam maulidul rasul

sukol 2011

 sem 3

bnyak kn aktiviti yg aku ikut....aku minat jayakan ssuatu majlis x kira la majlis 2 besar ka kecik ka jnji aku blh buat & yakin dapat jayakannya..sem 3 kali ni pun nmpaknya bnyak lg la kot aktiviti yg akan aku jayakan bersama2 rakan2 seperjuangan...aktiviti terdekat sem ni..OPKIM...x sabaq cek nk p sana...jom tngk aktviti yg aku follow smpai la 27/7/2011...jom layan.....

LDK banking

AGM banking..

ni je la yg terbaru....event lain coming soon..:)

tq baca apa yg aku bebelkan ni..bangga aku korang baca smpai habis...

 




No comments:

Post a Comment