Saturday, June 18, 2011

kawin ?? best ke..

assalamualaikum semua.. :)

dah berkurun x update blog ni...sibuk dngn kuliah punya pasal...minggu lepas baru balik dari kL memang betambah2 sibuk la kn..dah la 3 hari x pegi kelas...semuanya x dirancang...plan nk balik uitm ari isnin terus tersasar sbb tiket bas abis.. apa blh bt...

tapi bukan pekara ni yg aku nk cerita...TAPPIII...hehe...smestinya la suasana kt umah kenduri 2 kn..aku btolak p KL awal sikit dari parent aku...diorang pegi nek train ari sabtu...aku nek keta ngan cousin...ari pertama sampai rawang a.k.a umah sepupu aku...Hmmmm agak canggung sikit la..mesti korang pelik kan...ye la mana xnya aku ni segan sikit (segan not meant pemalas ok..sama maksud ngan malu la)..akak n abang aku plk x btolak dari umah lg...dah lupakan cerita ni...masuk plk next episod.. :)

tema utk semua sepupu sepapat aku dark purple..aku sorang je yg lain dari  yang lain..dah la tema lari terus...merah gitu...tapi bila aku fikir2 balik...hmmmmm xpayah la pakai baju 2..aku pn call la abah aku suruh bawak sekali baju kebaya unggu yang aku simpan dah berkurun2 x pakai..seksi sngt baju 2 bab 2 xnk pakai...dengan kain belah lg...aiyo ini last day ma gua pakai...lain hali gua tarak pakai dah..

semua kaum kerabat cucu cicit tok minah a.k.a NENEK AKU LA'' bekumpul pada ari sabtu...ahad 2 kenduri dah...memang x menang tangan tolong cousin aku..packing paper bag nk bagi dkt tetamu la...tapikn part ni la yang paling best...time ni la kami nk bergurau senda...jarang kitorang nk bekumpul ramai2 mcm ni just hari raya ja 2 pun klau diorang x raya umah mak mertua diorang la..

jom tengok gambar plk la..penat dah ni dok taip ja.. :)
my abah jadi chef masa knduri ari 2...nasi daging 1.. :)

my abah dibantu abg2 ipar gue n cousin2 yg lain..

di belakang tabir...(air tangan abah aku memang power abis)

malam berinai

sempat lagi kami cilok bunga ros pengantin..hehe

bukan anak sndri na...x kawin lg.. ni anak buah sy..
my cousins

Add caption

with flower girls

pengantin pempuan ni cousin aku..

ok ni je la kot yg sempat aku masukkan..lain hari kita story lg..bye..

No comments:

Post a Comment